Методична тема ліцею:
Створення умов для неперервної інноваційної самоосвіти вчителя
перший етап:
Тема: Розбудова освітнього інструментарію зі створення особистого педагогічного інноваційного простору
Зміст роботи:
1. Теоретичні засади створення інноваційного освітнього середовища в ліцеї.
2. Діагностичні дослідження готовності вчителя щодо розбудови освітнього простору.
3. Проведення педради з теми роботи.
4. Створення структури методичної роботи ліцею та обговорення на засіданні її елементів.
5. Проведення інструктивно-методичних, оперативних нарад та інших форм методичної роботи, які реалізують окремі аспекти проблеми.
6. Організація взаємовідвідування уроків, навчальних занять та виховних заходів у вигляді нових форм роботи.
Очікувані результати:
1. Обговорення методичної теми (круглі столи, презентації тощо).
2. Висвітлення набутого досвіду у педагогічній пресі.
3. Узагальнення моніторингових досліджень у вигляді таблиць, діаграм, графіків і т.і.
4. Методичні рекомендації щодо впровадження інновацій в освітній процес.
5.Теоретичне обґрунтування створення інноваційної траєкторії учителя ліцею.
Головна мета діяльності Харківського технічного ліцею №173
полягає у створенні умов для розвитку особистості й творчої самореалізації кожного громадянина України, виховання покоління людей, які будуть ефективно працювати й навчатися впродовж життя, зберігати й примножувати цінності національної культури й громадянського суспільства, розвивати й зміцнювати незалежну, демократичну та правову державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти.
Для реалізації освітньої парадигми необхідно розв'язувати такі завдання:
- гармонізувати стосунки людини з природою через засвоєння сучасної наукової картини світу;
- стимулювати інтелектуальний розвиток і збагачення мислення, творчість через засвоєння сучасних методів і засобів наукового пізнання;
- керуючись тим, що людина живе в суспільстві, домогтися її успішної соціалізації через занурення в існуючу культуру, зокрема й техногенну, у комп'ютеризоване середовище;
- враховуючи, що сучасна людина живе в умовах насиченого активного інформаційного середовища, навчити її жити в його потоці, створити умови для безперервної освіти;
- зважаючи на інтегративні тенденції розвитку науки й техніки та потребу в новому рівні наукової грамотності, створити умови для здобуття широкої базової освіти, яка дасть змогу доволі швидко переходити до суміжних галузей професійної діяльності.