/Files/images/2017-2018_nr/mr/nnovats/Слайд1.JPG

/Files/images/2017-2018_nr/mr/nnovats/Слайд2.JPG

/Files/images/2017-2018_nr/mr/nnovats/Слайд3.JPG

/Files/images/2017-2018_nr/mr/nnovats/Слайд4.JPG


Інтерактивні вправи

Інтерактивна вправа– центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов’язковою є така послідовність і регламент проведення інтерактивної вправи:
– Інструктування (2 – 3хвилини).
– Об’єднання в групи і розподіл ролей (1 – 2хвилини).
– Виконання завдання, де вчитель виступає як організатор, помічник, ведучий дискусії (5 – 15 хвилин).
– Презентація результатів виконання вправи (3 – 15 хвилин).
– Рефлексія результатів учнями, що є природним і найважливішим компонентом інтерактивного навчання.
Рефлексія здійснюється в різних формах: як індивідуальна робота, робота в парах, групах, дискусія. Вона застосовується після найважливіших інтерактивних вправ, після уроку, після закінчення певного етапу навчання.
На етапі проведення інтерактивної вправи на уроці можна застосувати наступні інтерактивні методи й прийоми.

Кiлькiсть переглядiв: 2810